Sunday 5 October 2008

Aku sudah 19+1

Aku sudah tua
Aku sudah letih
Aku sudah nyanyuk
Aku malas nak belajar
Aku semakin miang(wawawawa)

Kalau umur aku diberi Tuhan 40 tahun, bermakna sudah separuh usiaku telah dihabiskan. Apa hasilnya? Apa natijahnya? Entahlah. Kau jawab sendiri.

Tuhan.....
Sampai bila aku boleh terus hidup?
Berapa banyakkah pahala dan dosaku?
Kemana aku akan ditempatkan di akhirat, syurga atau neraka?

"Selamat ulang tahun kelahiran untuk diriku"

~adios~

9 ◄ cOmment(s):

Dare To Dream said...

gettin older was never easy, n will never be.btw, it's a good question. Apa hasilnya? apa natijahnya hidup anda?
happy birthday

Dare To Dream said...

gettin older was never easy, n will never be.btw, it's a good question. Apa hasilnya? apa natijahnya hidup anda?
happy birthday

Amirul Syafiq Mahadi said...

to taskin:
thnx:)

muhammad said...

ko ni da gilo ape???
buat2 r bnyak b'tobattt

Amirul Syafiq Mahadi said...

nanti aku tobat la patrik a.k.a muhammad:)

HaWa DArLidA said...

aip! epy belated beshday! gudluck in everything =)

Amirul Syafiq Mahadi said...

thnx hawa d

Anonymous said...

waa...beday ke...
nk ucap gak ar....hepi belated beday

Amirul Syafiq Mahadi said...

Thnx komie:)

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo