Friday 24 April 2009

CONSTI

Aku cukup minat consti...
sebab ape?
sebab banyak berkaitan dengan politik semasa. korang pun paham jiwa aku kan?
tapi sem ni disebabkan cikgu consti yang kurang best menyebabkan aku muak dengan consti.
kenapa?
tak taula. tak der alasan konkrik selain alasan tadi.
tapi bile jawab consti tadi especially part c membuatkan aku tersenyum kesaorang dalam bilik exam.
kenapa?
tiba-tiba soalan itu membuatkan aku berasa bahawa bahawa bestnya consti!!!! cukup best dan menarik!!!

alangkah baiknya kalau aku boleh buat soalan c tu!!

hakikatnya....senyuman itu senyuman kesenganlan jiwa yang cukup minat consti tapi tak bole nak setel part c dengan yakin dan benar....kah kah kah

senyuman dalam tangisan:::::::::::::::

5 ◄ cOmment(s):

hawa darlida said...

ko sape aja consti??

aku pn tangisan dlm ketawe.. hahah

Amirul Syafiq Mahadi said...

to hawa:

mdm hafshah

anis shafikah said...

hoho..kenapa sem ini semua paper membuatkan hati menjerit?adoi!

Amirul Syafiq Mahadi said...

to anis:
sem yang malang untuk kite..haha

HaWa DArLidA said...

ooh i tot sir ehem2.. haha

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo