Friday 22 January 2010

Makan sorang

Agak lama jugak la aku tak makan malam sorang2. Malam tadi aku ulanginya lagi. Tapi sekejap je sebab member aku si azaim kacau line. Aku ingat dia nak makan megi.

Pabila duduk di meja karaz berseorangan, dikelilingi orang yang tidak dikenali, rasa best pulak. Aku tak kenal ko, ko pun tak kenal aku. So kite buat hal kite la....lalala

Tambah pulak dikelilingi kapel2 yang sedang hanyut dalam badai asmara, bermanja mesra.haha. aku gelak dalam hati jela.

extra lagi...almaklumlah dc, ramai awekz2 pun makan jugak. indahlah sikit pemandangan...haha. tambah lagi yang macam tomboi, kasar je. jalan macam lelaki tapi adus, muka comel plak. tak bole blah! ( aku memang suka yang jenis kasar)

Makan sorang buat kita rasa kesunyian tapi kesunyian itulah yang mengajar kita bersyukur dengan nikmat kawan-kawan. tapi sekali sekala cubalah makan sorang di kedai sambil memikirkan masa depan. best!

1 ◄ cOmment(s):

adam de souza said...

hahahahhaa...KOTOH!

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo