Thursday 4 February 2010

Buat dirimu


Kau lihatku penuh kesayuan...
Mataku yang menyorok pelbagai pembohongan...
Indahnya langit, indahnya bintang...
Semuanya akan jadi milik kita bersama...
Di luar kawalan, di luar fikiran...
Berjuta kali kita hadapi dugaan ini...
Dan pabila kau berpaling, kau buatku jadi gila!

Aku harap kau maksudkan sesuatu...
Dan aku harap kau maksudkannya bukan kepada diriku...

Dan sekarang kau meraung kepiluan...
Bolehkah kau maafkan diriku?
Kutahu aku layan buruk dirimu...
Tapi aku masih di sini...

Kadang-kala aku terfikir...
Mengapa aku masih menanti?
Kadang-kala aku menggeletar...
Kau telah membuatku jadi begini...
Kadang-kala timbul persoalan...
Mengapa aku masih disini?
Kadang-kala aku rasa aku akan menjadi gila!

Bolehkah kau bantuku untuk memahami?

Aku harap kau maksudkan sesuatu...
Dan aku harap kau maksudkannya bukan kepada diriku...

0 ◄ cOmment(s):

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo