Tuesday 2 March 2010

islah~

Islah=perubahan. Betul kan?

Cekalkanlah hatimu untuk berubah dan menerima perubahan...
Kerana yang ini lebih baik dari bergelumang dengan kehidupan silam...
Lupakanlah siapa kamu dulu dan buka lembaran baru...

Aku tahu kau seorang yang tabah, degil hatimu...
Dan aku tahu kamu hampir berjaya...
Bukan seperti diriku yang lemah...

Malu aku untuk berbicara agama denganmu...
Kerana kutahu tiada beza antara kau dan aku...
Tetapi aku berbangga denganmu...

Kepada semua pencinta revolusi...
Bangkitlah mengislah diri...
Dari hina kepada mulia...
Dari samar kepada cahaya...
Semoga aman hidup ini...
Dan tenang hati ini...

1 ◄ cOmment(s):

Bi_diey said...

bapak alim bapak jib kiter!!ahahaha...


xsoh cayolah kt najib tu,
luar len,dlm len!!=p

nk bg cramah agama pun xpndai,nk pesongkn,pandai lah!!!hahahaaa

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo