Saturday 19 April 2008

#####COMEBACK #####

Masa yang dinanti telah tiba untuk mengaktifkan semula blog yang tak seberapa ni....lame giler aku bertapa. Bukannya study tapi menghabiskan masa membuat benda-benda yang tak berfaedah. Ada baiknya aku habiskan masa menulis menulis dan menulis untuk mengelakkan diri dari perkara lagho dan berunsur kemaksiatan. HAHAHAHAHA.....Tapi tak pe la. Yang lepaz 2 sudahlah....Yang penting kite truskan hidup dan melihat ke depan... Nun jauh lagi perjalanan yang perlu dilalui, ditempuhi. yang pentig dalam dunia ni aku paling sayangkan mak ayah aku. tu je yang penting setakat ni.... Tapi aku dalam dilema...dilema yang amat-amat berat. Mungkin inilah hasilya kalo hidup tidak mengikut acuan ISLAm yang sebenarnya. Bak kata salah seorang sahabat dari Kelantan, "Islam is the only way of life".

0 ◄ cOmment(s):

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo