Sunday 20 April 2008

---IMPALA---




Semenjak "P" dekat lesen aku tu dah ilang, aku mula berangan-angan.....kereta ape ek aku nak pakai bile da keje nnti??? hahaha.. Kete katak? kete lembu? kete mr. bean?hahaha....rasenye memang tak mampu untuk aku drive BMW or lamborghini or ferrari or rakan-rakan yang seangkatan dengannya since aku ni hanyalah orang kampung yang slalu kering koceknya :)
Tapi ape salahnya jika kite hendak berangan atau berimaginasi tentang sesuatu kn?? dan memandangkan aku telah selesai mengahadapi azab peperiksaan yang dahsyat n menyakitkan maka sukacitalah aku berangan untuk mengubat hati yang duka n lara disebabkan azab2 tersebut. Aku berangan untuk memandu sebuah "IMPALA".....bukan nama binatang tapi sejenis kereta buatan eropah tahun 60-70 an!!! kalo kowarng paham ape itu vintage n klasik gerenti kowrang akan tertarik dengan kereta ni.tapi kalo kowrang berjiwa moden kereta ni ibarat macam sampah kot...hehe. Kowrang ingat crita "supernatural"???ala....yang dekat tv 3 2.....2 beradikyang tangkap hantu 2 gune sebuah kereta hitam....kereta 2 la namenya impala....alangah bestnye jika dapat bersiar-siar di republik rakyat manjung menaiki kereta 2 sambil menghirup udara segar....wawawawawawa..menang gempakla!! impala oh impala.....

0 ◄ cOmment(s):

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo