Friday 19 December 2008

Tamat satu babak - What's next beb?



Sebelum check result tadi rase bedebar giler! Yelakan, result 1st degree ni. Orang kate akan jadi kayu pengukur untuk semester seterusnya. Bile tau je rase lega bangat seyh! Kurang 0.01 je dari result aku time 1st sem pre degree.Ngehehe

Maknanye bolelah kan untuk meneruskan kehidupan dalam babak seterusnya. Nak aku paste ke result aku? Malu rasenye. Kalau dekan da lame aku tayangkan and riak wa takabbur...haha. Walaupun tak menepati apa yang aku kehendaki, at least aku bersyukur becoz nak jugak Tuhan bagi aku rezeki ni walaupun tak terkira dosa aku denganNya.

Sem 2? Apa cabarannya? Lecturer yang banyak songeh kot..haha. Mesti menarik sem ni. Aku nak sekelas dengan sapa ek? Banyak pilihan ni. Sekelas dengan budak-budak yang aku tak kenal dan tak rapat pun best jugak kan...Sem lepas aku dapat kenal adam and mas. Sem ni sapelah pulak yang teramat malang yang akan jadi partner aku...:)

Sebelum tidur, aku rasa amat simpati dengan cikgu blog aku si Cik Suria. Dia ada problem sikit. Sabar ek Suria, masalah tu akan setel jugak akhirnya. Perlukan sedikit masa. Kalau jadi dekat aku pun gerenti aku menangis la...

Nyte adioss

5 ◄ cOmment(s):

soleil m said...

cikgu sgt tharu di atas simpati ank murid. terima kasih anak murid. doa2kan la prob cikgu sorted out nnt. amin..

and congratulation utk result yg best! :)

Amirul Syafiq Mahadi said...

mudahan setel urusan ko:)

anis shafikah said...

fuiyo,ko cemerlang la beb!haha~
tahniah,Alhamdulillah ;)

HaWa DArLidA said...

congratz!! even ku xtaw result 1st sem pre degree ko. tp sure gempak kan.. heheh

KA said...

sume nk ucp taniah ni..
aku pn nk gak la..
taniah...

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo