Friday 24 July 2009

Laksamana John Chuah

Pernahkah anda dengar nama ini??
Nama yang akan menggerunkan seantero dunia ...
Terutama law sudent yang sengal-sengal macam aku...

Dengan soalan-soalan yang mudah tapi sukar untuk dijawab...
Dia mencincang lumat hati-hati studentnya di dalam kelas...
Semua takut...
Semua gelabah...
Semua cuak...

Salah jawab dia akan tergelak...
"nonsense" , "absolutely wrong"...
2 perkataan yang akan terpacul keluar dari mulutnya...

Wahai John Chuah...
Anda telah membuatkan hari khamis saya sebagai satu mimpi ngeri...
Masuk kelas dengan hati yang berdebar...
Saya tidak suka semua ini...

Minggu ini saya terlepas...
Minggu depan kompem saya kena tanya...

John Chuah...
john Chuah...
John Chuah...

Anda memang guru sejati

5 ◄ cOmment(s):

anis shafikah said...

sampai aku tak phm die tny ape.sgt blur.wawawa.
"yg pkai tudung yang tak dapat diterangkan".
siyes aku ingt ni sampai anak cucu :p

HaWa DArLidA said...

hahak tdung yg xdpt diterangkan.. xpepasal..
peh mmg scary thursday uh..
wawawwawawa

KomieAroon said...

dua2 lec equity mmg horror laa
aku dpt miss meena (indian)

dia ckp:
"5 marks given to the student who participate in the class.and yg tak take part tu get zero"

also every week semua org kene present.

horror...horror..horror

Amirul Syafiq Mahadi said...

kakaka.....sabarlah smua ek...

adam de souza said...

sabor la yek..gilirn kta slepas nie wahai syapik..huhu~ be ready utk d tnyakn soklan yg pndai becabang cabang...hahaha...

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo