Sunday 26 July 2009

Pagi jumaat yang menggemparkan

Jumaat lepas...
Aku bangun pagi dan tengok roomate aku semakin lemah...
Dia demam, baru sehari...
Badan dia besar, triple badan aku...
Aku risau, kalu dia terus pengsan...
Memang susahlah aku nak tolong dia...

So, tanpa berlengah dalam pukul 11.30...
Aku pinjam kereta faris dan terus bawa dia ke PK...
Dia jalan pun dah melelong...
Aku amat risau...

Datang ke PK dengan berseluar pendek je...
So sexy maa....
Sebab rasa macam tak sempat dah...
Risau dia pengsan...
Mujur takda coursemate di PK...huhu

Lepas jumpa doctor dia kena tahan...
Suhu badan 41 celcius...
Orang kata kalau suhu 40 ke ats boleh buat otak rosak...
Tak taw la...
Dia kata kene masuk air dan mandi di PK...
Untuk kurangkan suhu badan...
Aku pulang ke bilik untuk solat jumaat...

Bimbang juga kau jika dia terkena H1N1...
Kalau dia kena aku gerenti kena...
Mintak dijauhkan tuhan...
Tapi sekarang aku pulak yang demam!

5 ◄ cOmment(s):

anis shafikah said...

syafakallah beb.
montak dijauhkan.ameen.

Bi_diey said...

HAHAHAAAA.....

aku pun knerr oii!!!!
aku smpai umah dlm kul 5ptg,
kul6 mak aku trus bwk aku pi hospital!!

cuak glerr mase 2!!

mjur demam biase jerr!!

tp,tander2 h1n1 smua ader pder ak!!!

selamat!!!!!
hehehehee

Bashir IbnDzul said...

salam.

makan ubat tau ~

so ni kat umah dah?

KA said...

xde maknenye H1n1..
biasa la bile sume da demam
efeknya mcm ada sikit2 kt diri sndiri

cam doc kt PK tu ckp..
sume bdk yg demam tu suspek H1n1 sbb tu la kami suruh balik..

LeKor hOusE said...

thank my friend..
hehehe..
may god bless u...
now, back to the nature..hehehe

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo