Thursday 3 September 2009

2/15 - equity trust

rasa kosong lepas jawab 2 test tadi...
especially equity trust...
apa nak dikata kalau itu je yang mampu...

ingat nak sms mama...
tapi tiba-tiba rasa nak begenang pulak air mata...
so kensel sms...

kalaulah takdir aku fail...
kesian mama...
aku tak mampu nak buat dia gembira...
macam dulu-dulu...

aku aim equity trust tadi dapat 2 je dari 15 markah...
seriously aku tensen...
aku sebak bila terkenang mak ayah...

kawan-kawan...
kalau kita buat dosa...
cepat je balasan datang...
ini contohnya...

john chua...

6 ◄ cOmment(s):

anis shafikah said...

aku pun rasa aku fail :(

KA said...

relex
jgn la pikir camtu

struggle lg lain kali
I Allah x fail kot..

utk anis juga
da bce byk xkn la skit pn xleh jwb
tipu3

HaWa DArLidA said...

huk aku pn strez =(
xpe sabar la..
usaha lg kuat ok.
chaiyokk

Kecikjer said...

jgn stress..
mintak mak doakan..
insya'allah ok.

Anonymous said...

sabar setiap yg blaku tu ade hikmahnya...
move forwrd...
fhm perasaan tu tp apeley buat sume tu Allah yg tentukan...
gagal kali ni bukan bmakna kite gagal selamanya2...
kdg2 Allah dtgkn kite hujan sbb esok Allah nk bg kite pelangi...
sabar...bykkn bdoa...caiyokk :)

Anonymous said...

kuatkan semangat, tabahkan hati, moga tenang menghadapi segala ujian dari Illahi.
amin...

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo