Saturday 8 March 2008

im so sorry....

KEPADA SEMUA RAKAN BLOGGER N PEMBACA yang dihormati...
AKU MINTAK MAAF KALAU ADE MENYAKITKAN HATI KOWRANG DENGAN TULISAN AKU...
DAN PERCAYALA, AKU XDE NIAT WALAU SEKELUMIT PUN NAK BUAT KOWRANG SAKIT ATI...

Aku akan berhenti update blog buat sementara waktu...maybe seminggu or maybe lebih...
Sebab aku nak buat 'muhasabah diri' sikit...
Betol ke jalan yang aku pilih utk buat blog ni...
Ataupun hanya nak tambah dose dengan sakitkan ati orang lain...
So, kalo aku rase delete jawapan yang sesuai, maka itulah yang aku akan buat...
Skali lagi mintak maaf kalo terkasar bhase dgan korang
Thnx 4 supporting me:)

Assalamualaikum

yang benar,
Syafiqmahadi

6 ◄ cOmment(s):

soleil m said...

ouch ouch!

aku pon mintak sory la amirul shafiq

tp ko pny blog ok what? baru ingt nk suh ko tulis pasal aurat.

Amirul Syafiq Mahadi said...

nntila....ak tgah bad mood..negeri aku DAP menang...idop melayu dh xterjamin kt perak

Anonymous said...

encik amirul..
ade hikmah di sebaliknye..
mane tau ko da future leader kat tmpt ko..(^_~)
dun stop blogging...
---amali--

Amirul Syafiq Mahadi said...

thnx for supporting me amali

soleil m said...

encik amirul..
ade hikmah di sebaliknye..
mane tau ko da future leader kat tmpt ko..(^_~)
dun stop blogging...
---amali--

kehkehkeh~
prihatin sungguh amali

Hope u'll start blogging again soon ya?

Amirul Syafiq Mahadi said...

to suria:insyaallah..

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo