Friday 7 March 2008

STOP THE WALL!!


The Palestinian grassroots Anti-Apartheid Wall Campaign is a coalition of Palestinian non governmental organizations and popular committees that mobilize and coordinate efforts on local, national and international levels. These efforts are focused upon stopping and dismantling the Apartheid Wall, and resisting Israeli occupation and colonization.

The Campaign call is to:
1. Stop the Wall
2. Dismantle parts already built
3. Return all lands confiscated for the Wall, and
4. Compensate for all losses.


Plez refer to: http://stopthewall.org/index.shtml

Aku telah di tag oleh Puan Guru Cookie@Sue untuk menulis tentang '10 Random Facts About Me'. Untuk mengenang jase die mengajar aku buat blog, so aku tulisla benda ni. Memandangkan aku seorang nasionalis dan berjiwa patriotik, aku tidak akan menulis dalam bahasa penjajah sebaliknya memilih bahasa ibunda yang aku hargai...hehe(alasan untuk orang kantoi english).

'10 Random Facts About Me' by: Amirul Syafiq Mahadi

1) Hobi paling nikmat: Tidur!
Mase : Lepas suboh n asar

P/s Adalah tidak digalakkan tidur selepas suboh kerana dikhuatiri mewarisi kepapaan n juga selepas asar kerana ditakuti menjadi sewel dan gila....

2) Favourite music: english hark rock,rock,post-grunge...
Band : 12 stones,30 secondsto mars,32 leaves,38th parallel,adema,anberlin,april sixth,crossfade,burn season,breaking benjamin,dark new day,day of fire,dead poetic,digital summer,disciple,disturbed,earshot, edguy,endo, evanescence,faktion,falling up,fuel, muse, lostprophets,neverset,nonpoint, POD,pillar, project 86, puddle of mudd, red, saliva, seven wiser, seventh day slumber,skillet,smile empty soul, submersed, the ataris, the used, thousand foot krutch,three days grace, the red jumpsuit apparatus, trapt, trivium, unwritten law, within temptation.
P/s: kalo nak band2 ni pnye top songs, dipersilakan mintak dari hamba ini...hehe

3) Aku suke jalan sorang2, pergi kelaz sorang2 and aku xske brada di tempat yang crowded mcm shopping complex and food court!

P/s: aku xsuke shopping dgan mama aku..huhu. lambat sangat! die pn paham (kalo p pasar pagi tolong mama angkat barang bolehla...hehe)
4) Aku xsuke MATEMATIK!!!! Math sux! Since tadika sampaila bila2 matematik akan jadi duri dalam daging untuk aku. Aku ade cite2 nak tubuhkan group yang bernama 'MATEMATIK FOBIA'....sape yang seangkatan dengan aku bolehla join group ini..'

5) Aku orang kampung tapi xsuke menelan petai, jering n rakan2 yang sewaktu dengannya...

6) Aku suke buli adik2 aku yang 5 orang 2...haha(inilah nikmatnye jadi abang long)...bukan zalim tapi nak kasi diorang kenangan manis zaman kanak2.Biar diorang ingat aku sampaila diorang tua..

P/s: sorie ye adik adikku sayang:)

7) Aku suke tengok wayang....xkisah ape2 cite.So, kalo pase yang sudi blanje tgok wayang ak sebat je:)

P/s: kalo duduk klate, xmrase la nak tgok wayang.hehe. Jgan marah mek2 klate..

8) Cita2 : Nak jadi anak soleh je... n berjaya dunia akhirat.

9) Angan2 : Nak pergi ke palestin and berjuang dengan muslim dekat sana mewujudkan negara islam palestin yang merdeka. Hope dapat mati syahid macam syed qutub.(jangan cakap aku poyo dala).

10) Aku punyai keyakinan diri yang amat rendah...hampir kritikal.So, siape ade ubat boleh kasila kat aku untuk operasi penyembuhan sebelum aku pergi temuduga utk mencari kerja!!!

sekian~TAMAT~

0 ◄ cOmment(s):

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo