Sunday 13 July 2008

AKU YG BOSAN

Belajar da start dah tapi aku still bosan. I miss merbok. Walaupun duduk dalam bilik kecik tapi happening gler!!!

Hmmmmm...Besok kenelah lagi berebot naik bas. Berasak sana berasak sini. kalaulah aku ade motor kan best. Bolelah merayau...hahhaha

Hari sabtu lepas aku ikut fendi, once dan dayat p tengok akademi nasyid kat alam sentral. Pak cik yang cacat tu memang gempak giler la die nyanyi. Tersentuh hati aku yang keras macam batu ni...hehe

selamat belajar semua...tata:)

2 ◄ cOmment(s):

HaWa DArLidA said...

hahak smpat lg ek korang g tgk nasyid tuh...
tol2 xske naek bas.. wuwuwwu cm sadin..

Amirul Syafiq Mahadi said...

sabarlah hawa.....
3 tahun je kite kat cni...
hahaha:)

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo