Thursday 25 June 2009

Revenge of the fallen



aku g tengok transformers tadi....
2 jam setengah lebih kurang...bapak lame cerita tu....
menarik tetapi biase je plus ade watak-watak baru...
paling aku tertarik jetfire...watak robot tua tapi bersemangat waja...
jetfire adalah pesawat sr-71 blackbird.

tengok wayang dengan kawan lama ma3x...
2 taun tak jumpe dia...
kenangan kat ma3x aku dengan dia banyak...
terutamanya aku selalu tiru kerja tutor dia...
bukan sebab aku malaz ek, tapi sebab tak tercapai akalku untuk buat soalan tu....
sudah rancang cuti sem depan untuk camping di pulau pangkor...
harap-harap menjadi:)



SR-71 blackbird

2 ◄ cOmment(s):

anis shafikah said...

haha..ko ingt aku kaya mau duduk hotel? :p
eh?aku br plan ngan skulmates mahu ke pangkor ujung taun ni.

Lem said...

aku suke time die bagi power kat optimus prime 2...
mmg smat la...
gua beres je pangkor 2..
lu jgn x ingat plak nanti...

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo