Wednesday 5 August 2009

Debaran kian terasa

Esok kelas yang dinanti-nanti oleh kelas C.
Cuba teka kelas apa?..haha

Korang taw ape tajuk BEL aku?
Setelah pening (sebenarnya malas) pikir,
aku telah memilih tajuk:
Dato' Maharajalela: hero or traitor? (Betol ke grammar aku ni)...huhu
ntah ape-ape kan...Punyalah banyak tajuk lain lagi.

Tadi belajar eco...
cikgu aku kate rugilah sape2 yang dapat govt. scholarship...
sebab ape?
sebab kena kerja dengan kerajaan dengan gaji yang tak seberapa macam dia,
kawan dia dulu dapat general degree je(bukan 1st clas or 2nd clas) tapi sekarang gaji da RM40,000...
kerja dengan CIMB rasenya...
umor sama dengan cikgu aku tu...
apa pendapat korang???

Juga diucapkan selamat hari lahir kepada
dila mazlan, semoga berjaya dunia akhirat.
Cnoor jangan nak jelez...kaka

hari ini kelas arab sampai pukul 8...
Doakan aku supaya tidak banyak menguap ek...

4 ◄ cOmment(s):

C'Nor said...

eh..jelez nie..cane???
wawawa(ade ubt x)..:P

bezday dila erk?epie bezday 2 ue..
semoga b'bahagia selalu(^-^)

HaWa DArLidA said...

agak cuak aku sbb x abis bace kes trsebut. hoho

soleil m said...

tenang sunggug cnor menerima kenyataan tersebut. syabbas betteh!

ko la rupanya yg mdm hanafiah mentioned yesterday dlm kls ktrg! haha!

Amirul Syafiq Mahadi said...

mdm hanafiah ckap pe?

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo