Monday 3 August 2009

He and she

Satu lagi sempadan telah aku rempuh...
tanpa mengira akibat yang mendatang...
Mengapalah takdirku begini?

Aku cuba menyembunyikannya...
aku berjaya...
tapi jauh di dalam hati keresahan yang tak terhingga...
sakit...
gusar...

Aku sedar...
dari dua pengalaman...
kesimpulannya aku yang bersalah...
aku!

Hinanya aku...
Hipokritnya aku...
terus terang aku katakan...
i love the sin but not the sinners!
full stop!

Kepada kamu...
yang dahulu dan terkemudian...
dari hujung rambut sampai hujung kaki...
aku mohon kemaafan...

Ya Allah...
mengapa kau campakkan ujian ini?
ketika aku cuba melupakan dosa lampau...
dan aku hampir berjaya...
kau campakkan aku ke lembah hina ini pula...

Aku lemah ya Allah...
aku malu...
tolonglah daku...

4 ◄ cOmment(s):

HaWa DArLidA said...

tabahkan atimu...

KA said...

tabahkan ati,hempedu ngan limpa skali..ah3

KA said...

Dia takkan menguji kalau tak mampu-Aku atas nama Komie.

Amirul Syafiq Mahadi said...

haha...apela kamu berdua

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo