Sunday 3 May 2009

MLS

ni laporan terakhir untuk exam sem ni....
ntah kenape aku trase lame sangat dalam dewan tadi...
selalu kalo exam aku mesti tekejar-kejar nak siapkan tapi tadi....
cukup relax...pandang kiri pandang kanan...
setelah aku buat analisis rupa-rupanya tadi sikit sangat benda yang aku nak tulis...
padanla aku relax je...hahaha

banyak jugak merepek tadi...macam buat karangan bel..hehe
mujurlah cikgu aku banyak kasi soalan tutor yang sebijik macam soalan exam tadi...haha
malam tadi aku buat tutor je balik...
tak larat den nak khatam semua MLS tu....
banyak siot!!!

tahniah untuk amirul syafiq mahadi kerana berjaya mengharungi exam sem 2....
mudahan kita semua tak akan sekelas dengan junior part 2 sem depan...kah3

5 ◄ cOmment(s):

C'Nor said...

jelez lh..:P

anis shafikah said...

gilak ah ko boleh jwb dgn maju jaya.aku dh mengarut dh part adjudicatory tu.adoi!

Amirul Syafiq Mahadi said...

to anis:
pasal adjudicatory procedure 2 mase claz last cikgu aku kasi handout suroh bace...hehe

anis shafikah said...

weh,tak aci gila korang.patutla korang rilex and cool je.aku gelabah kot,sbb baca LPA and IRA jek.aku pun karang la pasal Public Service Tribunal.suka hati kucing aku je.erk!

Amirul Syafiq Mahadi said...

to anis:
sudah takdir...hehe

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo