Saturday 10 October 2009

I wanna by AAR

entah kenapa tiba-tiba minat lagu ni...
padahal masa first dengar tak layan pun...
membe aku yang beria-ria suroh dengar...
tapi time tu aku buat tak layan je...
mungkin sebab banyak kenangan manis kot pasal lagu ni?...haha

i wanna i wanna touch you...
you wanna touch me too...

keh3...selamat stdy kawan-kawanku

6 ◄ cOmment(s):

C'Nor said...

astagfirullah..pe touch2 neh??ish3
gatai erk?layan je lah..*toint*toint*

NSMLady said...

weh...aku kagum ko jumpe....tp xyah la latak kay list ko tue...
malu la weh...

Amirul Syafiq Mahadi said...

cnoor: sape nk pegang ko? xhengen..haha
sue: haha...pe nk malu...privatekan jela...tapi ak ko letak dlm list bole bace..hehe

NSMLady said...

kalo ko leh bace nanti ko story kat bdk2 uitm...aku malu...
haha

Amirul Syafiq Mahadi said...

haha...apela sue

aku la said...

aku tau AAR tak blaja law
klu tak mesti dia pk 2,3 kali sblm wat lagu ni--sue under battery!

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo