Thursday 8 October 2009

wayang bersendirian di bukit raja

memang tepat ramalanku...
equity teruk...2/15...
aku menyesal...
bukan sebab equity...
tapi sebab aku still relax...
macam tak ade perasaan...
sepatutnya lepas ni all out r study...

esok ade test criminal...
malam ni aku buat ape?
aku pergi tgok movie!
rebellion tajuknye...

sorang je malam ni di bukit raja...
coz takda geng sekepala!
mana aku nak caari geng ek?

wahai umat manusia...
sesiapa yang kaki movie...
dan bole diajak tengok movie bila-bila masa...
sila tel aku!
aku memerlukan jasa baik anda! haha

untuk yang kesekian kalinya...
tawa dalam tangisan...

5 ◄ cOmment(s):

HaWa DArLidA said...

lahai..
kn sir ade bg bekap work tu..
crik la.. (walhal kitorang pn x crik lg)
huhuhu..

aku.. err.. ske tgk wyg..
ahakahaka..

weyh jgn cdeyy2..
pape pn kne usehe.. kn? =)

soleil m said...

aku pn risau siot psl equity
adeh2

Amirul Syafiq Mahadi said...

hawa: tiada lagi jalan keluar untuk massalah ini..haha

suria: xpyah riso r suria..ko bole pnye

NSMLady said...

xpe syafiq...JC nmpk kejam..hati dia x smpi gak...mina lagy kejam kalo ikut senior~
huhu...
Crimnal kul 3, gy je tgk wyg lu...
hahah~

Amirul Syafiq Mahadi said...

thnx sue:)

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo