Monday 12 October 2009

Mimpi

Semalam aku ada mimpi sesuatu...
Memang teruk...
Aku mimpi aku terjaga dari tidur...
Tapi atas katil itu aku lihat satu jasad...
orang itu adalah aku!

Aku pun apa lagi...
Gelabahlah...
Adakah aku sudah mati?
Time tu rasa takut sangat...
Apakah nasib aku lepas tu...
Kena bakar ke...huhu...

Aku pun doa semoga dapat hidup balik...
Memang menangis r time tu...
Tiba-tiba aku tersentak!
Fuh...mimpi rupanya!
Lega aku...

Kesimpulannya...
Aku nak mati dalam keadaan tenang dan tenteram...
Bukan bila dah mati masih meminta-minta nak pulang ke dunia...
Kerana amalam tak cukup...uhuhu

Takut....

4 ◄ cOmment(s):

C'Nor said...

len x.b4 nk tdo bce doa dulu :)
kte sme2 doa.hope d'permudahkan utk kte m'dpt kebahagiaan hidup dunia+akhirat.k?
:)

.MiN. said...

wah!dasat mimpi ko nih..
alhamdulillah sekadar mimpi..
pasnih bnykkan amalan sume,
it's a sign yg Allah s.w.t syg ko, bg petunjuk..kowt??

faiz said...

anda mungkin di beri peluang utk review balik kehidupan anda...anda means....saya,anda dan mereka..hehe

Amirul Syafiq Mahadi said...

cnoor: basuh kaki? lebih baik terjun swiming pool je basuh semua..haaha
min: yup..kita semua kena tobat nasuha.
faiz: kite byak dose paiz...sampai orang pn xsuke kt kite

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo