Sunday 18 October 2009

maafkan aku

maafkan aku kerana menyusahkan kamu...
kini aku faham niat ikhlasmu...
terima kasih kuucapkan...
tidak akan berbangkit lagi hal ini...

hai...4 hari di kem...
amat memenatkan...
orang lain sibuk study aku sibuk jadi AJK...
tapi aku gembira kerana tiba-tiba aku terlupa akan segalanya...
aku pulang dengat semangat baru...

dan buat pertama kali aku dimarah oleh bos perempuan!
lagi parah, menggunakan mikrofon di hadapan senior dan junior!
nasib badan...

3 ◄ cOmment(s):

C'Nor said...

mak oiii..ilang 'kemachoan' sat.he..
cam x caya je amirul syafiq kene.
opss.sorie..*sambil gelak*
:)

.MiN. said...

uuuuuuuuuuuu........syok la, kalo wat2 cool time tuh, baru la bertambah macho..wahahaha

aku la said...

hah!padan muke kna marah dgn bos..
da la pemalaz
suro basuh pinggan dok usha pinggan
suro agkt brg dok sibuk sembang
hurh!
rasa cam nak tendang ko masuk kola lumpur ritu--HURH!

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo