Monday 5 October 2009

Sudah sampai masanya untuk berputus asa...

Semuanya telah aku lakukan...
Untuk mengembalikan keadaan seperti dahulu...
Tapi segalanya tidak membuahkan hasil...

Segalanya telah aku berikan...
Tetapi masih tiada perubahan...
Segalanya telah aku korbankan...
Tetapi kegagalan juga yang tiba...

Aku penat...
Aku sakit...
Mungkin sudah tiba masanya untukku berputus asa...
Kerna ia mungkin boleh mengubat lara hatiku...

Terpulang kepadamu...
Kalau ini yang kau mahukan...
Aku tumpang "gembira" dengan kehendakmu...
Tahniah aku ucapkan, semoga berbahagia dengan si dia...

Aik? Mana fendi?
Kata nak datang kelas hari ni?

6 ◄ cOmment(s):

anis shafikah said...

bro,kurangkan perkataan negatif pd hati :)
go stronger!

Amirul Syafiq Mahadi said...

haha....anis,
yeah stronger!

HaWa DArLidA said...

aku rindu fendi lah..
esk beliau dtg kelas x? ehe

Amirul Syafiq Mahadi said...

esok fendi datang kelas hawa:)
aku da paksa dia!haha

.MiN. said...

tetiba part emo tuh dikacau daun dgn part fendi..
apasai??haha!

Amirul Syafiq Mahadi said...

saje je min..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo