Thursday 8 May 2008

KARPAL KARAM CELAKA!!!

Woi Karpal...cakap berlapiklah sikit. Kau ingat ni negara punjabi ke? Ini TANAH MELAYUlah..Tanah orang-orang melayu yang bersultan atau beraja. Pantang nenek moyang orang mempertikaikan hak ketuanan orang melayu di tanah melayu sendiri dan mempertikaikan arahan sultan adalah sesuatu yang amat-amat menyirap darah kemelayuan aku ni! Bukannya sultan tu kasi arahan suruh buat benda tidak elok tetapi arahan dia hanya bertujuan untuk melindungi rakyat sendiri. Tu pun kau nak bising ke karpal?Aku bukan nak ta'sub sangat dengan identiti melayu aku sebab aku tahu dalam Islam yang membezakan sesama manusia hanya keimanan dan ketakwaan kepada ALLAH je tanpa mengira kau Melayu ke, punjabi ke, cine ke or india ke....Aku bukan jugak nak timbulkan isu perkauman tapi sekadar nak kau berhati-hati bila berkata-kata. Banyak kali dah kau dengan budak-budak DAP kau buat hal ni. Aku yang sokong DAP ni pun dah rasa menyesal sangat sebab rasa tertipu.Ingatkan DAP matang, paham akan kepelbagaian MALAYSiA ni tetapi rupanya tak ubah macam PAP  dekat Singapore tu.Bukankah DAP untuk semua kaum termasuk melayu? Jadi tolong la beri sekelumit hormat kepada raja-raja kami... ataupun anda sudah merancang untuk menghapuskan terus sistem beraja pabila berkuasa kelak?? Karpal Karam...sedarlah, Tuhan belum lagi mencabut nikmat suara anda. Gunakan ia untuk memperjuangkan sesautu yang realistik dan betul. Bukannya hanya mencari publisiti dengan menimbulkan isu-isu kontroversi lagi bodoh lagi bangang. Kepada POLIS, aku bukan menghasut atau rasist. Jadi jangan dakwa aku melakukan hasutan berbaur perkauman pleezzzzz.aku tak nak masuk penjara pastu kene ISA:).....HIDOP NIK AZIZ!!! HIDUP PENCINTA ISLAM!!!

0 ◄ cOmment(s):

Related Posts with Thumbnails
 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo